şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

orouldu o

leave a comment »

njh

o oldu o, hiç bir şey olmadı, çok az şey oldu. fatoş abla 1 haftalığına istanbul’a gitti. kedisi luna’ya bakmamı istedi, akşamları koşa koşa eve geliyorum, üstümü çıkarıp merdivenleri üçer beşer inip luna’nın mamasını kakasını kontrol ediyorum, en yakın arkadaşımı anıyorum, biraz dolaplarını karıştırıp eski fotolarına bakıyorum, kedi pek yüz vermiyor. sonraağ apartmanın bahçesine lavanta ve gül ektik, bize 500 tl’ye patladı, akşamları onları suluyorum, başlarına bir şey gelecek diye ödüm kopuyor, gelen geçene bağırıyorum, “gidin burdan, burdan geçmeyin” filan diye, özel mülkiyeti çok seviyorum. sonraa, bu sene stajerden pek bahsetmediğimi fark ettim, biraz özelliksiz bir kızdı, yarın son günü, “ne’li börek seversiniz” dedi, “istemez, sakın” dedim, inşallah ıspanaklı getirir. aaa bi de spotify üyeliğimi iptal ettim, uygulama habire duruyor, hata veriyor. allan rayman, 6lack ve basecamp için teşekkür edip vedalaştık, “görüşürüz arada gene yaa” dediyse de yüz vermedim, o iş bitti, beni sağda solda ağlak ağlak göremeyecek, bununla övünürken de göremeyecek. önümüzdeki ay tidal’a geçerim belki, neden olmasın, inceğe düğüne giderim hatta, hayat devam ediyor sonuçta ve bitch i’m beyonce.

Written by şenay izne ayrildi

05/07/2018 16:44

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: