şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

oroldu o

leave a comment »

oroldu o, hiçbir şey olmadı tabii. stajier memleketinden fındık getirdi, hedayeee baaabbında, ahşamları onları kırıyorum, aksanlı konuşuyorum. bayaa bayaa zaman geçiyor. londralı über dj, ankara’da eğlenmek için ne yaptığımı sormuştu da heheheh ona kitap okuduğumu söylemiştim, keşke fındık kırdığımı da söyleseydiiimmggg. o otuzlu yaşları sevdiğini söylemişti, hala gençsin, ne istediğini biliyorsun, para kazanıyor ve özgürsün. aaa ne kadar mantıklı. böyle şeyleri biriyle konuşup farkına varmak hoş oluyor, kitaplardan okumakla ya da filmlerden izlemekle aynı değil, değil işte yaaa iki çift laf edebilmek bu yüzden güzel geliyor da hafta sonu kafede yan masaya oturan dangalakların konuşmaları neden kulaklarımı tırmaladı? sadece benle, benim istediğim şeyler konuşulsun istiyogrumumumu.

tumblr_inline_o8f9u7LlFu1rrnfm3_500.gif

yeni konuya geçiyorum : en yakın arkadaşıma “görüşelim mi” diye mesaj atınca “ben afşa’dayım” dedi, o kadar yer içinde afşa. afşa, altınoluk, akçay, didim, yalova gibi yerlere hiç gitmedim de bu yerlere türbanlılar gidermiş gibi geliyor bana, üniversiteyi kazanamayan lise mezunları, fakir memur emeklileri ve onların beleşçi akrabaları. yoo yoo bu insanları küçümsediğimden değil, az küçümsediğimden de, ne bileyim, ben onların arasında rahat etmiyorum, çoğusunun yanında etmiyorum zaten, orası ayrı.

Written by şenay izne ayrildi

12/09/2017 18:18

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

