şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

akıl sağlığımımımım

leave a comment »

tumblr_n9sq4u1Nzw1qi73s5o1_500.jpg

bir kitap, iki kitap, üç kütap. balkonda kitab, burada bir starbuck’s buldum, eve yürüme mesafesinde, orada kimseler yok, az kişiler var, hafta sonu orada bir saat kitap, iki saat kitap, üç saat. çünkü ev cayır cayır sıcak ve beni de allah yarattı, ben de ana kuzusuyum, dayanamıyorum bu kadarına, keşke bundan daha çok bahsetsem de siz de “hımm, o kadar sıcak demek ki” deseniz ve bana oturmaya gelmeseniz, hoohohoho. peki kitap okumaya neden bu kadar düşkünüz acabağğ, abimle bunu konuşuyorduk. kitap okuyunca ne oluyor ki, ben roman okumayı seviyorum, halamların evinde hiç, bir tane bile kitap yoktu, ohaaa, bunu unutamıyorum. bu aralar okuyacak bir şey bulamıyorum ama, bloglara bakınıyorum, tavsiye aranıyorum, bulduklarım tatmin etmiyor, eskileri karıştırıyorum o zamanda, bunun zevki de başka. onun dışında günler, akşam yürüyüşleri ile, parktaki köpekleri mamalamakla, stajeri kovalamakla ve karşı daireye bir leydi taşındı, “dış ticarette çalışıyorum” diyor diyor, ona otoparkın bariyerini açmakla geçiyor, geçmiyor. onun da dışında bu aralar allan rayman‘la yatıp onsuz kalkıyorum, onun benden daha önemli işleri var, aklına gelmiyorum. böyle giderse beni bu kış onun konserinde, en önde, cin toniğe 28 euro bayılıp, kızın birine omuz atarken göreceksiniz, şaşırmayınnggg.

Written by şenay izne ayrildi

07/08/2017 17:29

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

