şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

kudretsizlik naaarı

leave a comment »

b.jpg

bana 500 tl verin sevgili kardeşlerim, 600 tl ve 700 tl. modern kozmetolojinin her imkanını kullanarak istenmeyen tüyleri aldırıp, saç ektirip, cilt bakımı, solaryum ve seks. sonra spora gidip kaslarla duruşumu değiştireyim. yeni giysiler ve altıma bir motor, alnımı aldıracam. bi 500 tl daha. ben çok muhabbetamiz ve ilgi alanı yüksek, hazır cevap ve komik biriyim, geç boşalırım ve duygularımın hakimiyim de bir tek bunlar eksiksik, o yüzden şimdi böyle. sadece “bi ara görüşürüz” dedi diye telefon beklemekten ölecem, mesaj gelirse, “8’de bim’in orda” diye, eksikliklerimi kapatıp karşısına çıkmalı, kaçırdığına üzülmeli, sığlığına ağlamalı. bana mesaj atarsanız işte kalbim çarpar çarpar, “ahanda arayor” diye. sonra mesajın sizden geldiğini görünce suratım düşer, “hofff bu da” derim, ama size belli etmem, hemen cevap veririm mesajınıza, siz de hemen yutarsınız, “aaa ne sahici bir insan” dersiniz, bana oturmaya gelirsiniz. bunlar o kadar boş şeyler ki be sevgili kardeşlerim, paranız sizde kalsın, gerçekten, istemiyorum.

Written by şenay izne ayrildi

27/07/2017 20:27

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

