şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

orandan burandan

leave a comment »

cumartesi, akşam, konuşmayı istemek, meme. dün avm’ye gittim, avm’ye. almayacağım o kadar belli ki, ama yine de alırmış gibi yapıp klima fiyatlarını soruyorumgg, özelliklerini filan. adamlar anlattıkça daha  da çok sorup hımmm’lıyorum, sonrasını biliyorsunuz zaten, hoohhoo, hala komik geliyor. klimacıdan çıkıp koton’a gittim sonra, anam ne kadar ucuz, ne kadarrr, 12 tl’ye tişört var. orda çalışan kıza “whadd da” dercesine baktım, kız asgari ücretten bitap, otomatik otomatik askıları düzlüyor. 3 tane tişört aldım, birisi gelirse giyerim diye. hoohoho bugün çatıyı onarmaya ustalar geldiler, çatıda pat pat yürüyüp aşağı sarkmalarda benim kalbim sıkışınca da gülüyorlardı, onlar alışkınmışmış. hemen onlara iş güvenliği’nin önemini anlattım, anlamadılar büyük ihtimal, orası ayrı tabii. evliler, çocukları var, belki klima alacaklar da, hayret bu kadar cesur olmaları ve yüksekten korkmamaları. çay yaptım onlara, kola yaptım, patlıcan salatası kalmamıştı, pide söyledim, ilk defa tunceli’li birini tanımışlarmış da sevsinler diye çok da belli etmeden her şeylerini onayladım, onları anladığımı sezdirip açık uçlu soru sorup hislerini paylaştım, duygusal zekamı kullanırken içim şişti. onun dışında karşı dairedeki piç 6 aylık aidatını ödemeden kaçtı, biraz ona ağladım.

Written by şenay izne ayrildi

15/07/2017 18:54

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

