şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

bir sözüne

leave a comment »

hep karamsar değil ya bazen de sıcak ve bunaltıcı, soda ve şeftali, balkon ve duş. “aylar geçti hala temmuz, günler geçti hala ayın yirmi sekizi…”diye yazmışmış, şule gürbüz’ü elimden bırakamıyorum. yoo yoo temmuz’dayız diye değil, bu yazdığı öyle sahici ki, bitmeyen bir şeyleri çok normalmiş gibi anlatması ve evrensel. tam da ben “yaaa ben türk yazar okuyamıyorum yaaggg” diye banal banal ortalarda dolaşırken, sanki türk yazarlar da bana bayılıyordududu. onun dışında biliyorsunuz işte bakkala diye çıkıp sebze meyvenin pahallılığına küfredip hiç bir şeye para harcamadan eve dönüyorum, evde mercimek ıslıyorum, “olur, bir ara görüşürüz” dedi diye o arayı bekliyorum. her şey bu sıcaklarda daha da boş. insanlar açlık grevindeyken ben burda sıcaklardan dertleniyorum ya, hayat pahalılığından ve terk edilişten, bu yavşaklık işte. böyle diye diye can vereceğim bir gün, arkamdan “gitti de kurtuldu” diyecekler.

Written by şenay izne ayrildi

03/07/2017 18:32

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

