şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

bu nasıl şey, sieeee

leave a comment »

tumblr_orcmweSlND1riowtoo1_500.jpg

politika konuşaaak mı sevgili kardeşlerim, ülke gündemini ve ne yapacağız şimdiyi. şaka şaka, ben zeki demirkubuz’un tweet’ini arkama alıp, sanki bu ülke ve bu hayat için çok şey yapmışım da olmamış da kendi küçük, önemsiz, vasat varlığıma dönerek, böylesi en kolayı, benim olmayan ne varsa pasif agresif ve kıskanç, başlıyorum : bilal, canan’a “ben yıllardır anamdan babamdan ayrı bu istanbul çukurunda bir başımayım” diyordu ya, “beni gönderme, bırak kalayım” diye. canan’ın içinde de mikroskopik, minicik bir duygulanım, sevgi belirtisi “bu kadar seviyor demek” diye bilal’i kabulleniyordu. hahh işte, anladınız, ben bilal’im, o canan değil. gerçek hayatta canan “kimse leyla ile mecnun değil ki, abartma” diyor diyor, unuturmuşum, alışırmışım, hep ıssız olacak değil ya yarın şen şakrak ve delişmen. ya bi siktir git ya, neye nasıl alışacaksın. bulaşık makinesine bulaşıkları dizerken, balkon terliğiyle içeri girerken, çorap kirlenmiş mi diye çorabı koklarken, her şey her şey her şey beraber geçirilen zamanı ve yokluğu hatırlatıyor, daha da ve hep hatırlatacak gibi, yarrak.

Written by şenay izne ayrildi

16/06/2017 17:40

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

