şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

oramdan buramdan göt

leave a comment »

gidin başka yerde oynayın sevgili kardeşlerim, kafam almıyor, yatağın altına bıçak koydum, acı kesilmedi, kalktım, gece fıstık yedim, şimdi de midem bulanıyor, bunları yazarken leğene öğürüyorum. “büyük gerileme” kitaaggbınndaaa “filtre balonu” terimi geçiyordu, internette, sosyal medyada kullanılan algoritma ile “kişiye özel” sonuçlar gösterilip aynı yankı odasında, sadece kendin gibilerle hasbıhal ediyormuşsungg, anlatamadım, sikerler, neyse. bir kere teşhisi koyduuuuğğuunda tedavi kolay oluyor da tedavi olmak isteyen kim. ne için yazıyorum diye de sormuyorum artık, cevap öyle belli ki : kendim için tabii ki. “hımm du bakiyim geçen sene bu zamanlarda ne yazmışım” dediğimde ve açıp geçen senelere baktığımda, “laannn bu ne biçim hayat” deyorum, fıstıktan değil bu dertlerden migggdem bulanıyorgg. yani bu dünyada evladı tekmelenerek öldürülmüş insanlar var, cemevi bahçesinde polis kurşunları, kör doğan bebekler, yurdundan edilmiş insanlar yığın yığın dert, üzüntü. daha önce de yazmıştım ben kendimi sadece bu haksızlıklara uğramış insanlara yakın görüyorum, tabii bunun o insanlara çük kadar faydası olmuyor, orası başka.

Written by şenay izne ayrildi

10/06/2017 05:44

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

