şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

her gün yazıyor

with 2 comments

tumblr_oc6hzqIqY21qbn1cso1_500.jpg

akşamları hava 8,5 gibi kararıyor, ben çoktan ispirtoyu dipleyip yola düşmüş oluyorum, erbaşlar nöbet değişiyor, odasının lambası yanıyor, sokakta ebabil kuşu sesi çıkarıyorum, huuhhuuhuuhuh, cıvıldama da işe yaramıyorgg. ama beni bilirsiniz be sevgili kardeşlerim, aklıma koyarsam yaparım, söylediklerimde de ciddiyimdir ve kendimi zorlarım. bu son hafta, bu haftadan sonra normale döneceğimimim, normale derken mememe ruj sürüp alnımın kalıbını çıkardığım zamanlara, hoohohoho, tabii ki de yalan, ben bu yola baş koydum, dönüş yok.

onun dışında spotify’a aylık 13,99 tl bayıldığım için sürekli spotify dinlemem gerekiyormuş gibi hissedip sürekli spotify dinliyorumg, başka türlü param boşa gidecekmiş gibi. spotify’da da kırgın, öfkeli ve sessiz modern adamları dinliyorum, al sana kaya, nerene dayarsan daya:

russ son albümünde çok değişmiş, sıradan bir rapper’dan daha fazlası olmuş. sonra alan rayman, mahallenin ağır abisi, umurunda olan çok az şey ve hiçbir şey. bir de riz la vie, gencecik, billboard’da haberi çıktı diye bir sevin bir sevin, instaaaramda canlı yayın yap, bu sevince ortak ol, en favorim. victor taiwo bi tuhaf, post malone çok beyaz, sno avrupai, khalid daha çocuk, honne’nin sesi güzel, citrus clouds çabuk bitiyor, andy shauf kendisine haksızlık ediyor, zola blood da iş var.

 

 

Written by şenay izne ayrildi

30/05/2017 19:26

bırakınız anlatsınlar, musika kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hepsini anca bugün dinledim. pieces of day’i sevdim kaydettim. Yine bilmediklerimizi öğrettiniz şenayizneayrıldı, ne kadar teşekkür etsek az (normalinizi merak ediyorum)

    hilal

    14/06/2017 at 19:16

  2. normal normal dinleyin sevgili Hilal.

    şenay izne ayrildi

    15/06/2017 at 08:01


Bir Cevap Yazın

