şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

ondan bundang

leave a comment »

tumblr_od1lk8w50q1sjcqg0o1_500.gif

gözlük aldım, şapka aldım, takma bıyık aldım, kokain pahalı onun yerine ispirto aldım. jandarmalara “o ben değilim” mesajı verip, evlerinin önünden geçerken ara ara yağmur bastırıyor, hafta sonu boş vakitlerde orta sınıf muhitimde beyaz yakalı dertlerle içim iyice şişiyor şişiriyor, ekmek çiğneyip üzerine koymayla da şiş inmiyor inmiyor. doktora göstersem “üzerini temiz bezle kapat” der, “sakın sıkma, inmesini bekle” der de bekleyemem doktor, ömrüm geçiyor. hem evde de her yer toz, temiz bez yok, bu kadar toz nerden geliyor aklım almıyor, duvarlardan mı dökülüyor, üstümden mi akıyor, bu normal değil. istemek başarmanın kaçta kaçıdır sevgili kardeşlerimim, ben tozsuz bir evde sağlıklı yiyeceklerle beslenip sevdiklerimle daha az türbanlı ve müslüman bir toplumda sağlıklı sağlıklı björk dinleyip blog okumayı istiyorum, istemiyorum aslında, sikerler.

Written by şenay izne ayrildi

28/05/2017 14:58

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

