şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

cibali’deyim

with one comment

ayy ayyy ayy cibali karakolu’ndayim sevgili kardeşlerim, beni aramayın, instaaaaraam hesabım çalındı, ifade veriyomyom. neden musibet şeyler hep iyilerin başına geliyor komser amca, neden beyonce’nin ya da kokobella’nin değil de benim hesabım çalınıyor? defolun hırsızlar, rahat bırakın beni, öldürün onları komser amca, sonra da bana oturmaya gelinnnn.

Written by şenay izne ayrildi

19/05/2017 10:48

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ben sıkıcıyım, her yer köpek, kim naapsın. Biyonse’yi bilemiyorum.

    ferminadaza

    23/05/2017 at 17:17


Bir Cevap Yazın

