şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

manevi hiçbir şey

leave a comment »

tumblr_ol2r2vMAPR1r352jbo1_500.png

bana kokağğiinn verdiler, kokağğiinn, merdivenlerin orda kokağiini kokladım kokladımmm. bu modası geçmiş cesaret, bu sümüklü yüzsüzlük sıhattli bir zihinle olamaz olmamaz. beni kapıdan kovuyor ben çoktan bacanın yolunu yarılamış oluyorum, işten çıkışta dört kere, beş kere evlerinin oradan geçiyormuş gibi yapıyorum yapıyorum. bir milyoncudan leğen aldım, beni görürse eğer “ben de leğen almaktan geliyordum” diyerim diye, bir modern zaman ihtiyacını ayrılık acısına bulayıp. çünkü artık güzel güzel konuşma zahmetine değmediğimden, jandarmalar peşimden koşuyorlar, erbaşlar mı ne. sonra komutan telefonumu alıyor, leğen yere düşüyor, telefonda numaraları siliyor. “evlat yolun yol değil” diyor diyor, nerden evladın oluyorum piç, rütbesini öpüyorum, “bana anlatma komutan” diyorum, göz yaşım kokağğinn kokuyor kokuyorr, geceyi nezarette geçiyorum, sabah leğeni geri veriyorlar. bana gelirseniz leğen almayın, evde leğen var, kokain yok, kokain alın.

Written by şenay izne ayrildi

16/05/2017 19:10

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

