şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

böyle günler böyle

leave a comment »

balzac bitti, jane austen bitti, yağmur yağdı, kar yağdı, kaşıntılar geçmedi, enginar mevsimi dediler, enginar aldım, 15 tl, pişirdim, “gel beraber yiyelim” dedim, en yakın arkadaşım kendi arkadaşlarıyla, gelemez, beni de çağırmaz, halam “eve gidip napcaksın” diyor, maydanoz ektim, onları suluycam, müdür müdürü, “bu kaçıncı, biraz daha dikkat et” diye diye surat yapıyor, kuru temizlemecide kampanya varmış, gocuğumu ve küçük halımı verdim, çok konuşkan bir kadındı, canımı sıktı, saçlarımı kestirdim, sakallarımı kesmedim, öğlen yemeğinde kızın biri bana bakıyor gibiydi, nehir teyzenin dünürü kandil simidi gönderdi, 6 tane, sabah onları yedim, kalanını dolaba koydum, birisi gelirse ısıtıp yeriz diye, annemin elalem derdi gibi benim derdim de birilerinin gelmesi, gelmemesi, instagram’a gene kaydoldum, basecamp’in yeni klibi hariç hiçbir şey kaçırmamışım, kaydolduğuma pişman oldum, ama artık geri de dönemem, eski en yakın arkadaşımı edebiyat mahkemesine verecem, benden bahsetmeden cümlemden öykü kurmuş, biraz sevindim, mahkemeyi kazanırsam kazandığım parayla maydanoz alırım, arkadaş alırım, nehir teyzenin dünürünü alırım, onun dışında bok.

Written by şenay izne ayrildi

24/04/2017 18:00

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

