şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

gündemin önemli başlıklarıııı nahhhh

leave a comment »

tumblr_ondpxyzTSS1qzhjh2o1_500.jpg

balzac okuyorum, prozac attırıyorum sevgili kardeşlerim, her türlü olay ve duygu bir yerlerde yaşanmış ve tanımlanmış da bize bir şey kalmamış, osmanlı’yı özlüyoruuumm. şimdi bir yandan referandum sonuçlarına umutlanırken bir yandan da amımı döküyorum, kart çocuk, her taraf am oldu, battı. bi keresinde lunaparkta şu ters dönen şeye binmiştim, ağlayıp ağlayıp gülmüştüm, o biniş bin yıl sürmüştü sanki, bitmiyor allah bitmiyor, beş bin metre yüksekte baş aşağı durar, son hızla yere çakılar, kimse de “yeter mösyöö, inecemm” bağırışlarını duymaz, daha bitmez, olaylar midene midene, kalbine kalbine vurar. şimdi de ona benzer ama daha yaşlı ve boşanmış, yeter, çok uzadı, inecez, bozuk paralarımız cepten düşecek, hava karardı. neyse, sikerler, hayatta tek gurur duyabileceğim şeye de hiçbir şey yapmadan sahip olmanın minnaklığını yaşıyorum : tunceli’li olmah yaaggniii.

Written by şenay izne ayrildi

17/04/2017 17:54

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

