şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

mutenalaştım şenay

leave a comment »

n.jpg

ekran başında nostalji, yetmedi, atladım yallah istanbul’a. aylar sonra istanbul, yıllar sonra kadıköy, vapurda küçük memeli kızlar, kılsız kollu erkekler kalabalık, kalabalık, kalabalık, mahşer. kadıköy’de de her yer mekan olmuş, çöplerini karıştırdığımız evler yok, beleşe oturduğumuz kaldırımlar yok, oturmadan önce “çay kaç para abi” diye sorduğumuz çaycılar yok. bunlara vah vahlanmak da yok, yok işte. ben de murray gibi zamanlar üstü olmak istiyorum artık. geçmişte değil, gelecekte değil, şimdide bile değil, kendi zamanımda, kendi akşamüzerilerimde, içinde değil, yaa üzerinde. ama biliyorum ki hayatını hafta içi 07:05’te servisi kaçırmamaya göre ayarlamış birisi için bunlar dolapta kurumuş limon, havasız kalmış yatak odası, yakası kirli gömlek. ama işte, düşünmesi güzel, hedeflemesi ve sex.

Written by şenay izne ayrildi

04/04/2017 18:02

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

