şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

ondan bundan

leave a comment »

tumblr_o2di9zXy7V1rexc04o1_500.jpg

“gel yaagg, değişiklik olur” deyince pudingimi yeyip “kavak yelleri”ni izliyorkene “fuck you, değişiklik isteyen kim lan” diye iç geçirip ama bunu anlatamayacağımı da bilip, cuma, akşam pantolunu giyip ortada gülünecek bir şey yok, aynada alnıma alnıma bakıp “fuck you” deyip mekana yürüyorum. aslında ilgi alanım yokmuş gibi geliyor ama var, mesela çin, rusya, ikinci dünya savaşı ve yahudilik hakkında kitap okuyup belgesel izlemeyi severim, sonraaa lars iyer’in kitaplarını ve bunları yatağa serip üzerinde uyumayı ve yeni tanıştım, kuş konmaz. ama bunları, bir mekanda biriyle paylaşmak istemiyorum ya da işte günümün nasıl geçtiği, akşam ne yedim, en sevdiğim renk hangisi falan filan. bugün mart’ın 10’u, artık doğal gazı yakmıyorum, salona geçtim, ülke için yapacak bir şey yok, buzdolabının 3 taksidi kaldı, kulağıma piercing yaptırmak istiyorum ama önceleri babamdan korkardım şimdi de müdür müdüründen. sex.

Reklamlar

Written by şenay izne ayrildi

11/03/2017 14:22

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: