şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

memem sensin

with 2 comments

o oldu o, hiçbir şey olmadı. günler şok’tan aldığım 2,15 tl’lik tatlıları yiyerek geçiyor, iş yerinde de reçel emikliyorum, bazen de simit, fotoğrafını çekip “dostlarla kahvaltı” diye sosyal medyada yalanlıyorum, herkes ba-yı-lı-yorrrrgg. karbonhidrat yanlarda birikiyor sonra, sıkıntı biraz geçer gibi oluyor. yorulmuş da akşam yemeği hazır olana kadar televizyon karşısında kestirmiş gibi, sonra daha da güçlü bastırıyor ama, bütün gece uyanık. iş çıkışı tatoo’cuya gidiyorum o sıkıntıyla, tatoo’cu açık olsa göğsümü tatoo’luycam. 40 yaş üstü erkekler yaşadıklarını hissetmek için saçlarını uzatıp dudaklarını emerlermiş ya, emektar karılarını “ne istedi de vermedim” diye ardlarında bırakıp en küçük evlatlarından bile küçük tazelere koşup el alemin ağzına düşerlermiş ya, haahh, ben de öyle, bu sıkıntılar benim gerzekliğe meyilim olacak, boktanlığa sebebim ve nahh.

Written by şenay izne ayrildi

02/03/2017 18:38

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bim’deki ekler(ler?) de iyi gelebilir bir süre. Yürüyüş serotonin salgılatıyor, anlayan biriyle sohbet de, hatta birine sarılmak da

    hilal karan

    03/03/2017 at 06:03

  2. akşam bim’deyim o zaman, ıssız rafların arasında sizi anacağım

    şenay izne ayrildi

    03/03/2017 at 07:39


Bir Cevap Yazın

