şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

yaşlı ve ergen

leave a comment »

kahvaltı sofrasını toplamıyorum, bulaşıkların suyunu akıtmıyorum, dişlerimi fırçalamıyorum. içerde sigara içiyorum, öksürtüyor, camları açmadan ferhat göçer dinliyorum, emre aydın, öykü gürman, göz yaşı sayıyorum. üç kuruşluk insanları arıyorum, derdimi anlatayım, beni anlamadan bana yol göstersinler, sik gibi tavsiyeler versinler, kendi başlarından geçenleri anlatsınlar diye, telefonlarına bakmıyorlar, atakule’ye kadar yürüyorum. marketlerde bakliyatlara, deterjanlara bakınca ağlamamak için, işe yaramıyor, amk günleri ızdırap, bana her şey istenmediğimi hatırlatıyor, bok gibiliğimi.

Written by şenay izne ayrildi

19/02/2017 07:04

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

