şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

yormak ama

with 2 comments

pam, roy’dan ayrılınca roy dağıtmıştı, alkollü araç kullanıp sakallı, gözleri morarmıştı, hiç beklemiyordu, dayanamıyordu. en dibi gördükten sonra da karar veriyordu: pam’den vazgeçmeyecekti. sanki bu bir şeyi değiştirecekmiş gibi. içkiye devam etmeliydi oysa. ben donuma işedim bugün, barda ağladım, çıkışta yere düştüm. üstüme bassınlar istedim, arabalar altında kalayım, dayak yiyeyim, yok olayım, adalara geri döneyim, en yakın arkadaşım ile konuşup ölmek. ağladığımı görsünler istedim sonra, biraz merhamet. yüzüme karşı “istemiyorum” dedi, bunu kabullenemiyorum, amk, elimden hiç bir şey gelmiyor, napııyım.

Written by şenay izne ayrildi

17/02/2017 20:19

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. üff çok zor bir dönem biliyorum bunu, tabii ki benim de başıma gelmişti, ama iyi haber, geçiyor, hatta tamamen kayboluyor. kötü haber, zamana ihtiyacın var, baş edemeyeceğini düşünüyorsan yardım al, kendimden örnek vereyim; yardım almaya gittiğim doktor ölümcül hastalıkları olan hastalara grup terapi yapıyordu ve ben o hastaların halini görüp “s*kerim böyle aşkın ızdırabını” demiştim, yani derin aydınlanmamı orada yaşadım ve bu fight club dersi beni bayağı düzeltmişti. şimdilik sakin ol, olanı kabul et (elma seni sevmek zorunda değil, bunda senin suçun yok, senin boktanlığın falan yani, bunu yazdım çünkü sen öyle yazmışsın) ve sonsuza kadar yürüyüş yap. geberene kadar yürü ve sonra eve gelip sabaha kadar uyu. onu takip etme, onunla ilgili hiçbir şeyi kurcalama. dağıtmak iyi gelecekse yapılabilir ama değip değmeyeceğini sen daha iyi bilirsin :) ve biliyor musun eğer başarabilirsen bu acı ve mutsuzluktan bir eser yaratabilirsin, bir şiir, bir resim belki başka ilginç bir şey. sadistçe ama acıdan zevk almaya bak bebeğim :) (annie hall’u izle, şöyle başlıyor: annie ile ben ayrıldık :) ) çok sarıldım.

    sakink

    02/03/2017 at 13:54

  2. başkasının kötülüğü seni ayıyor, kendine getiriyor, doğru, ama yetmiyor be sevgili sakink,kurcalamadan duramıyorsun. allahtan kimseye rastlamadan yürüyebileceğim bir yerde oturuyorum, dediğiniz gibi yürümek çok iyi geliyor. bakalım işte, böyle böyle yaşlanıyoruz. annie hall’u izlemiştim uzun zaman önce, belki bir daha izlerim.
    ilginize teşekkürler.

    şenay izne ayrildi

    02/03/2017 at 18:08


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: