şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

cuma ama nasıl

leave a comment »

avm’ye gittik, odtü’ye gittik, markete gittik, akşam onda kaldık. bunlar geçen hafta sonuydu. her şey çok normal, herkes aynı derdin laciverdi ya işte, ben kendimi hiç bir şeye layık göremiyorum, zaten kalitesizim konuşacak çok az şeyim, surat asıp can sıkıp evime gitmek istiyorum. küçük odada, herkes kendine bir hayat kurdu lan diye kahırlanıp hayat derken sadece ev, eş, çocuk, akşamları tuzsuz yemekler ve televizyonda az sikişen insanlar değil, değil işte. bunları düşünmemek, birlikte falan filan. bi 5 yıl sonra çoğu şeyden pişman olmaktan korkuyorum. bunlar dahil her şeyden hep tiksiniyorum, karnım ağrıyor.

Written by şenay izne ayrildi

03/02/2017 17:04

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

