şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

kalitem kontrol

with 2 comments

tumblr_m5q29mLvjs1rwu9a6o1_500.jpg

o aramayacak ben de gitmeyeceğim. kereviz yaptım, yoğurtla yedim. ben kafama mandalina koyup fotoğrafını çekip profil fotosu yapan birisiyim, dikkat, bunu komik bulan herhangi birine gönülden bağlanıyorum, karşılık alamayınca küsüyorum, üzülüyorum, dudaklarımı dişliyorum. “bundan sonra bir tek şu üzümlü keke değer vereceğim*” diye yemin içiyorum. ama insanız, sözümüze güvenilmiyor. azıcık yakınlık görünce, “seviyorsun diye tuzlu fıstık aldım” denilince, yeminimizi çiğniyoruz, insanlığa inanıyoruz, kaynağından çağıl çağıl çağlıyoruz. nasıl olunacağını bilmiyorum sevgili kardeşlerim, ama biraz daha kaliteli olmam lazım.

*:Şule Gurbuz

Written by şenay izne ayrildi

23/01/2017 17:25

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sevgide kalite olmaz.

    Jardzy

    23/01/2017 at 17:58

  2. ne olur acabag sevgili jardzy?

    şenay izne ayrildi

    23/01/2017 at 18:02


Bir Cevap Yazın

