şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

herkesle dostmuş gibim

with 4 comments

tumblr_nnljx9VhoG1tqg14lo9_500.jpgbu normal mi, bu normal. havucu rendeliyorum pırasayı doğruyorum, zeytinyağında kavurup kapaklı saklama kabına koyup “9 gibi ordayım” diye mesaj atıyorum, öncesinde o ‘yemek yapıyorum, gelemem’ demişti ya 9’da zili çalı çalıyorum, merdivenleri üçer beşer çıkıyorum. babam telefon edince ona “arkadaşa gidiyorum” deyince benim yıllar sonra ankara’da arkadaş edinebilişime şaşırıyor, inanmıyor belki ama gerçek. sonra biz pırasayı yeyip sahlepleri içip adamların götüne gülüp kadınların soyadlarıyla dalga geçip eski sevgililerden ve işten ve okuldan ve ölen her şeyden bahsede bahsede “bu saatte eve gitme, burda kal”a varıyoruz, bana tişört veriyor. yatıya ka-lı-yo-rum. allahım, 16 yaşındayım, param var ve yarın okul yok gibi. yerimi yadırgamıyorum da mutluluktan uyuyamıyorum. sevgililik, aşk, kardeşlik önemli ama arkadaşlık da önemli be sevgili kardeşlerim, daha önemli, en önemli, hep önemli. şimdi ben meşgul olmasın, işi çıkmasın, önce o arasın diye sinsi sinsi dualar ediyorum, telefonum hep full şarj, gözümün önünde, ararsa ne konuşacağımızı düşünüyorum. başıma aldığım işi seviyor seviyorum.

Written by şenay izne ayrildi

17/01/2017 17:10

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. tebrik ederim.bende senin sayende mutlu oldum

    goethe

    19/01/2017 at 08:00

  2. aaaa siz halaaagg okuyor musunuz, ben de sizi tebrik ederim o zaman.
    hamis : dahi anlamindaki de’yi ayri yazdim.

    şenay izne ayrildi

    19/01/2017 at 08:54

  3. Herkes hala ve hep okuyor, yoksa şüphen mi var :)

    ferminadaza

    19/01/2017 at 09:11

  4. yıllar sonra böyle ses gelince şaşıyorum sevgili ferminadaza, kahretsin ki biraz şüphem var.

    şenay izne ayrildi

    19/01/2017 at 09:46


Bir Cevap Yazın

