şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

evde şenay

leave a comment »

tumblr_n2n6jwh47z1qfn43to1_500.png

o oldu o, iyi hiç bir şey olmadı tabii. onlar çağırmazdı ben de gitmezdim ya, çağırdılar balgat’taki evlerine gittim, 3 gün önce. ne bileyim be sevgili kardeşlerim, merkezi ısıtmalı evlerinde insanlar tişörtle oturuyorlardı ve acaip bi kahve makinasında yaptıkları değişik kahveleri yudumlayıp, bunlar çok çoookk normal şeyler ama ben eve gitmek istiyordum, hem de o “geç içerde çıkarırsın” dediği anda. sonra onlar masa üstüne çizilmiş figürlere bakarken “kar bastırdı ben kalkayım” diye diye kalkmaya çalışıp, “daha erken otursana” diyerler “biz bırakırız seni eve”. a yooo yooo ben sizden kaçıyorum zatiii, zar zor kalktım işte. kar da bastırıyordu, internetten baktım, 6 km’yi yürüyüyü yürüdüm eve kadar. alt geçitten geçerken de içinde bulunduğum yavancılaşmaya ve şarkıya istinaden duvara bir şeyler yazdım. kendini ifade etmek önemli çünkü ve yaratıcılığımı sorgulamayın, loooo. sonra işte, bugün instagram’da bir şey paylaştım, paylaşırken eğlendim, beğenenler oldu gibi. bu hastalıklı bir durum, yakınımdaki insanlarla bir şey paylaşacağım diye ödüm koparken hiç tanımadığım insanları önemsiyorum önemsiyorum, çünkü tanımıyorum ve onlar da beni gösterdiğim kadar, neyse.

yaşımı aldıkça müzikten eskisi gibi heycanlanmayabilirdim ama heyecanlanıyorum. spotify’ın kampanyası ile aylık 0,99 tl’ye üye olup müzik deryasına daldım ve heyecandan boğuldum, hem yenileri keşfedip hem de eskileri yağd ettim. mesela belle & sebastian’ın aşağıdaki sözleri ne anlamlı :

bs

yeni yılda  kararlar alıp alıp ikinci haftada siklememek adettendir, ben yeni yılda tatlıyı azaltacağım, geç uyumaya çalışacağım, biraz daha verici olacağım. herkesi çok sevmek istiyorum.

 

Written by şenay izne ayrildi

02/01/2017 19:24

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

