şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

oramdan buramdan

leave a comment »

tumblr_inline_n9ny3wq4861r4q18c.gif

şarkıda diyor ya diyor “elephant in this room” diye, bunu türkçe’ye çevirme, çevireme, ama hisset ve uyarla, anlamlılığını ve güzelliğini: herkesin farkında olduğu ama konuşmak istemediği her şey. konuşsak bir işe yaramıyor çünkü, hepimiz minicik dagarcığımızla, internetten öğrendiğimiz söz öbekleri ile aynı şeyleri fısır fısır fısırdıyoruz anca, fotoğraflar ve hissiyatlar da aynının aynısı ve yarrak gibi. ama yine de konuşmak gerek gibi, eyleme geçemiyoruz, o zaman kendimiz gibilerle konuşak işte. ya da sikerler, ne konuşacaam yaa. işi komikliğe vur, şoke et ve seks. bugün iş yerinde kızın birinin suratına telefonu kapadım, birine de “burası iş yeri” diye çıkıştım. ben kimim yaa, allahaşkına ben kimim, biri bana “sen kimsin” desin ve bu şarkıyla kahrolsun, müzik önemli çünkü.

artsfon.com-68343.jpg

bu da bansky’nin eseriymiş, fil gerçek, canlı yani.  işaret parmağımı ağzıma götürüp kusarmış gibi yapıyorum, mememi duvara sürtüp kulağımı öpüyorum.

Written by şenay izne ayrildi

28/12/2016 18:20

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

