şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

yetişkinliğimim

leave a comment »

ps

perşembe, akşam, konuşmayı istemek, kar. günler ev – servis – cehennem – ev çevriminde geçtiği için bu çevrimdeki en ufak, minnacık, çük kadar bir değişiklikte motivasyonum yükseliyor, şeylere olan ilgim artıyor ve gözlem yapmaktan gözlerim şişiyor şişiyor. bugün, misal öğleden sonrası için izin aldım. hafta içleri, gündüz vakti dışarıda olmak, kadınlarla çaydanlıklara bakmak, öğrenciler okuldan çıkarlar, dönerciler döner keserler, dilenciler dilenirlerler. ben bu yenilenmişlikle işte, yıllardır konuşmadığım arkadaşlarıma mesajlar atarım, onların garipseyen ve “sen ne alaka beegg” deyişlerini olgunlukla karşılarım, bozuntuya vermem. mark bir sürü yıldan ve mevzuudan sonra yetişkinliğe geçiyordu, üstelik bu geçişi hissediyordu. ben de biraz öyle, anlatamayacağım, ama bir yetişkinmişim gibi ve bu kötü, negatif bir şey değil gibi gibi neyse, sikerler. şimdi kar yağıyor, selahattin demirtaş’ın express’teki röportajını okudum, bedel ödemekten bahsediyor ve kazanacağımızı. hiç bir şey yapmıyorsak buna inanalım sevgili kardeşlerim, bu zamanlar geçecek, büyük dramlardan birer yetişkin olarak çıkacağız ve evlatlarımıza bu zamanları anlattığımızda abarttığımızı düşünüp roketlerine binip arkadaşlarıyla uzayda dondurma yemeye gidecekler, yine de onlara kızamayacağız, “aç da iki test çöz, öss’ye iki ay kaldı” diye arkalarından ışın salacağız, ben buna inanıyorum. iki kız üç erkek evladım olsun istiyorum.

20161222-194454_p0

 

Written by şenay izne ayrildi

22/12/2016 17:05

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

