şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

acının abv

with 2 comments

tumblr_ofxo0uRCVb1s9rrnjo1_500.jpg

gerçeklerden sakın, gerçeklerden, sakın. nerede okudum hatırlamıyorum, gerçekler baş edilecek gibi değilken, acı biber doğradığın ellerinle göz yaşını siliyorken, insanlar fantazyaya sığınırlarmış. bu yüzden fantazi oyunları revaçta, insanlar ordular kurup şehirler fethediyor, kanatlanıp uçuyorlar. yüzüklerin efendisi, harry potter gibi kitaplar çok satıyor ve sanal alemde olmadığımız hallere bürünmeler ve sonunda 31. ben sosyal medya çukurundan uzak durmaya çalışıyorum, aynı kitabı 4. kez bitiriyorum, yeni müzikler keşfetmeye çalışıp haklarında yazılanları okuyorum, sabahları yumurta haşlıyorum. acı insanı olgunlaştırıyor, tamam, silkip kendine getiriyor, eyvallah. ama ben artık bu orta doğu acı’sını istemiyorum, “ne yaşadın lan dallama” demeyin sevgili kardeşlerim, gerçekten demeyin, uzaktan da olsa yaşıyoruz işte. ben kuzey avrupa’nın varoluşsal acılarını istiyorum, sevdiğimin beni görmezden gelmesi acısını, çorabımın tekini kaybettim acısı. kendi acımı kendim seçmek istiyorum amk. bıyıklı erkek sesi ve iş yerindeki politik nezaketin ve arkadan vurmaya çalışmalarımın da allah belasını versin. bir hayatım var ve onu burada kahrolmakla geçiriyorum.

Written by şenay izne ayrildi

30/11/2016 17:32

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. “bir kere geldik dünyaya, bin kere siktiler anamızı.”

    skör

    01/12/2016 at 06:59

  2. anaların öfkesi katilleri boğsun.

    şenay izne ayrildi

    01/12/2016 at 07:24


Bir Cevap Yazın

