şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

kaşar olacağım

leave a comment »

tumblr_oeq3opzdv31ttrxmxo1_500.jpg

“kendine acımaya, öfkeye ve başkalarını suçlamaya kapılmamış herkes yaşadıklarını avantaja çevirebilir” diye yazmışmış, beynimde çınlıyor, bi apranax attırıyorum. “evet böyle bir şey var” diyorum diyorum “hımm haklı olabilirgg”. ama gerisi gelmiyor. evde, kendi kendime öğrendiğimle kalıyorum böyle şeyleri, akşamları bu öğrenmişlikle çay demlemeye üşeniyorum, içtiğim de bir bardak, soğuyor soğuyor, karşı apartmanda ışıklar yanıyor. kitap da okuyamıyorum aslında, okuyayım diye oturunca perdenin kıvrılışı, bulaşığın kokusu, telefonun şarjı dikkatimi dağıtıyor, o değilse “dolapta yumurta var mıydı yavvgg” diye yumurta peşine düşüyorum. bu sırada da radiohead dinliyorum, her şeylerini dinledim diyebilirim, thom yorke’un her mırıltısını, bunu, çirkinliğini.

onun dışında “everday rebellion”u izledim, filmdeki birkaç şiddetsiz eylem biçimini uygulayacağım, kolay ve kimseyle konuşmadan. karşınıza çıkarsa sırıtın, “aaaa bunu bizim dingil yapmıştır” deying. ben de isterdim bu yaşımda evladımın okulunun imam hatip’e çevrilmesin diye imza toplamayı ancak allah baba’nın yersiz şakalarından mustaribim.

Written by şenay izne ayrildi

17/10/2016 17:22

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

