şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

film okumluyorum

leave a comment »

tolga3.jpg

pazar, akşam, konuşmayı istemek, üzüm. iki lafı, saçmalamadan ve konumdan sapmadan bittabi sıkılmadan yazamadığım için tam yazamayabilirim ve siz de “aman ne önemlii ne önemliiggg” diye sümkürürsünüz. kendi kendime her ne şartta olursam olayım seren yüce’nin ve emin alper’in her şeylerini sinemada izleme sözü verdiğim için sinemaya gittim bugün, öncesinde börek yedim ve charlie brown, sinemanın önünde bekleşen eskileri hatırlatan gençlik kitlesi, neyse. film o kadar güzeldi ki, parça parça ve ara ara hep konuşabilirsin hakkında. ben en çok handan’ın rahatını bozmayıp, kıçını kaldırmayıp, emek vermeden her şeye özenmesi ile özdeşleştim. elindeki çoğu şey onu tatmin etmiyor, daha iyisini yapacak, bunu değiştirecek takati yok, nasıl yapılacağını bilmiyor, bildikleri işe yaramıyor. korhan ise tam bir cadde piçi görünümünde, bana neden öyle geldi bilemedim ama her hareketinden cinsellik akıyordu, her kadınla sikişebilir gibi. bir yandan da çoğunluk‘taki mertkan’ın büyümüş hali gibiydi. güçlü gibi görünüp aslında beceriksiz, bıkmış ve endişeli. filmden çıktıktan sonra bugünü verimli geçirmişim gibi hissettim, hayatımda harcadığım en anlamlı 17 tl idi, üzerinde düşündüm ve eve yürüdüm.

Written by şenay izne ayrildi

09/10/2016 17:28

kriptomani kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

