şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

can sıkıntısısısıs

leave a comment »

tumblr_n9b32bM49f1sjz7a3o1_500.jpg

her güne bir mesele, o günün kahrı. en normali dahi servisteki kabak kafalıyla, cumhurbaşkanımızın varla-yok bıyıklı sesiyle ve yahut yasemin’in “seni benden başka seven yok lan burda” deyişi ile cehenneme dönüyor, biri değilse diğeri, hepsi ya da hepsi. the office’de micheal, holly ile ayrılışlarında bir “closure” yapamamıştı, bu yüzden de o defter hiç eskimiyordu, hep açık kalıyordu, söylemek istediklerini söyleyemiyordu. ne bileyim, belki ben hiç tanımadığım birinin koltuğuna uzansam ve saati 500 tl’den ona çocukluğumu, rüyalarımı ya da ne bileyim sünnetimi filan anlatmaya başlasam, belki bana bunu söyler. sikerler, o 500 tl ile küveti çekirdekle, fıstıkla, mandalinayla doldurup içinde otururum. ya da düşündüm de neden böyle diyorum ki, belki iyi gelir ya da bana ne ya iyi gelse ne olur? bugün perşembe, tarihe not: boğazım ağrıyor, burnum akıyor, akşam parkta oturdum biraz, nehir teyze kereviz pişirmiş, bir tabak verdi.

Written by şenay izne ayrildi

29/09/2016 17:54

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

