şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

kurabiye verilmeyen

with 2 comments

tumblr_mx2fvqjIvV1rry0alo1_500.jpg

müdürümün müdürü, önünde kurabiyeleri, çayı, yanında telsizli, telefonlu, ajandalı kodomanları ellerini kaldırıyor, avuçlarını görüyorum “bu işin sorumlusu sensin” diyor diyor herkesin içinde, ellerini indiriyor. “hukuk müşaviri burada, o da bana katılacaktır, şirketimizin…”, gerisini dinlemiyorum. “bir atım olsaydı keşke” diye düşlüyorum, beyaz, sülün gibin. üzerine binmezdim de yanında yürürdüm. uzaklarda dağlar görüküyor, oralarda. susadığımızda bir derenin başında, bülbüllerle, ceylanlarla, tavşanlarla insanoğluna dost her türlü mahlukatla işte, suya eğilip, insanların önünde kurabiye yemeyi normal sanan düzene kahredip su içerdik. uzaklara bakıp şimdi burada olmayı düşleyenleri düşlerdik.

 

Written by şenay izne ayrildi

22/09/2016 16:06

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ah küçük insanlar küçük zaferlerini yaşayıp kendilerini tanrı sanıyorlar… Saygılar :)

    tuulia

    14/10/2016 at 07:46

  2. allah’tan tanrı’ya inanmıyoruzggg….

    şenay izne ayrildi

    14/10/2016 at 18:02


Bir Cevap Yazın

