şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

istiyor istemiyor

leave a comment »

tumblr_inline_ocsztu0p6Q1qkff7v_500

boynumu öpünce “öpme huylanıyorum” diyorum, kulağıma yanaşınca da “ayıp” diye iteliyorum, suratıma bakıyor. kucağıma yatıyor, elisini kafama götürüyor. saçlarım kepekli, “elini çek, kepek dökülüyor” diyorum. çekiyor, kalkıp balkona gidiyor. “balkon tozlu, terlikleri giy” diye bağırıyorum hemen. o mavi gibi, plastik gibi, doğada 100 yıl, 1000 yıl çözünmeyecek ve hep fukaralığı hatırlatacak o pis terlikler midemi bulandırıyor, onları giyince ama ayaklarını ve terlikleri öpesim geliyor, belli etmiyorum. “kapıyı kapat cereyan yapıyor” diye bağırıyorum. daha ne bekliyor, bilmiyorum, ne kadar devam edecek. ben, 21. yüzyıl piçi, bu kadar yıldan sonra, bu kadar tek başınalıktan yani, sonra, birini istemiyorum. kahır çekmek bu halden daha iyi gibi diye düşlüyorum.

Written by şenay izne ayrildi

05/09/2016 16:46

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

