şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

neyi müzicliyorum?

leave a comment »

tumblr_mmeui4JbK31qz9pkoo1_540.png

yalan değil gerçek, radio dept. hazretlerinin dördüncü güzideleri wikipedia‘ya göre 21 october’da çıkıyor. bana çöp poşetinin ağzını bağlarken “sahi, hayatını uğrunda heba edeceğin bir müzik grubu var mı?” diye sorarsaydinız eğer, ellerimi yıkadıktan sonra “radio dept.”, derdim, bunu bilmeyişinize içerlenirdim. onlar ne yaparlarsa faşizan, seksist, muhafazakar olmadığı sürece destekleyecekmişim ve savunacakmışım gibin. bu da son bombaları, bu kışın nasıl geçeceği belli oldu, dinleeggg.

sonra, the walkmen’in dağıldığını öğrendiğimde bir pazar günüydü, kahvaltı yapmıştım, ortalığı toplamaktan imtina ediyordum. canım sıkılmıştı ama anlayışla da karşılamıştım. sonuçta okulu bitireli çok olmuştu ve kendileri o zamanları hatırlatıyordu, artık buna ihtiyacım kalmamalıydı, hayatımın yarısı boyunca izliyordum, artık yeterdi. şimdi walkmen’in içli erkek sesi hamilton leithauser ile vampire weekends’in çok şeyi, aklı karışık rostam batmanglij, aynı plak şirketinde çalışınca ve birbirlerini tanıdıkça sevince işte bir albüm yaptılar yaptılar. iki en yakın arkadaşım birbirlerinin en yakın arkadaşı olmuş gibi, mutluymuşum, gururluymuşum, bensiz daha iyilermiş gibi bundan sonrası için meraklıymışım, dinlegg.

Written by şenay izne ayrildi

28/08/2016 10:53

musika kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

