şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

ağlayanım yok

with 5 comments

tumblr_ob70rysopP1qzhjh2o1_500.jpg

sizi geberteceğim sevgili kardeşlerim, siz beni zor zamanlarımda aramıyorsunuz, beni buna alıştırıyorsunuz. ben her şeye tek başıma katlanınca hoşunuza mı gidiyor? dün sizi aradım, açmadınız, ararsınız diye bekledim aramadınız. ben iki gündür hastanelerde, içmediğim ilaç kalmadı, şişko hemşire terli terli “hastanın yakını nerde” diye bağırınca, herkesin içinde, elimde 1,5 litrelik pet şişe ile, ben kendi kendimin hem hastasıyım hem yakınıyım, gözlerim dolunca işte, o sıcakta, koşa koşa evinize gelip camlarınızı aşağı indirmek istedim, “ne yaptıysan sen kendin yaptın” demeyin bana sevgili kardeşlerim, bana bildiğim şeylerden bahsetmeyin.

Written by şenay izne ayrildi

11/08/2016 17:34

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. geçmiş olsun. hastaneler ve doktorlar çekilmiyor.. ben de geçenlerde tek kulağımın sağır olmaya doğru gittiğini öğrendim / küçük bir bedel..

    tuulia

    23/08/2016 at 13:55

  2. aaa size de geçmiş olsun, siz de birilerinin camlarını kırmak istediniz mi acabag?

    şenay izne ayrildi

    23/08/2016 at 16:27

  3. eve kadar 5km yürüyüp küçük alışverişler yaptım, diyelim.. :)

    tuulia

    23/08/2016 at 17:42

  4. Hehehehe, aynı şey sayılır bi yerde

    şenay izne ayrildi

    23/08/2016 at 17:45

  5. :)

    tuulia

    23/08/2016 at 18:24


Bir Cevap Yazın

