şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

keman çalmayın

with 2 comments

tumblr_nda3ejRcNL1rjeauxo1_500.jpg

siz beni sevmiyorsunuz sevgili kardeşlerim, beni anlamıyorsunuz. bana “geldim, iyiyim, öptüm” diye mesaj atınca, sonra ben o mesajı çıktı yapıp, poster yapıp, sesli okuyup, duvara asıp, üzerinde yatıp, terliye terliye gözyaşı dökünce işte, beni ayıplıyorsunuz. biraz avutmak yok, anlamaya çalışmak ve değer vermek yok, varsa yoksa ülke gündemi, fasulyenin pahalılığı, domatesin tatsızlığı. “ne yaptıysan kendin yaptın” deyip dertlerimi küçümsüyorsunuz, sizi geberteceğim sevgili kardeşlerim, sonra da “başım çatlıyor, ben biraz uzanıyorum” diyeceğimimim.

Written by şenay izne ayrildi

01/08/2016 16:58

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ah, bana da öyle diyorlar: “Kendin seçtin…” … ya, hiçbir şey seçmemek de bir seçim. seçmişim.

    tuulia

    23/08/2016 at 13:59

  2. seçtik ve pişmanız (mıyız).

    şenay izne ayrildi

    23/08/2016 at 16:28


Bir Cevap Yazın

