şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

onu gördüm onu

leave a comment »

1.jpg

onu gördüm onu, uğruna otobüs biletlerini yakıp gece vakti sarhoşlardan dayaklar yediğimin, bana japonya’nın mükemmelliğini anlattı anlattı, “üzgün olmakla depresif olmak aynı şey değil, bir gün tekrar karşılaşacağız” dedi dedi, değişim için harekete geçmek için ufak bir hevesi bıraktı, filipinler’deki uşaklı, şöförlü, güvenlik görevlili yaşantısına geri uçtu uçtu. ben de ilham vererek değişimin yolunu açmak istiyorken halk plajında mısırcıyla kavga ettim, ağzıma kum girdi, yan taraftakilerin çocuklarına terlik fırlattım.

Written by şenay izne ayrildi

06/07/2016 19:26

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

