şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

kendimden bahs

with 2 comments

1.png

dün, cumartesi, evde darlandım, saat 09:30, ben kahvaltımı çoktan yaptım, beyazları makineye attım, evde duramadım. klimalı bir yere gideyim istedim, gözlerim sulandı, parkta biraz uzandım, olmadı. garson kızların bir karış suratı, meyve suyu içtim. sonra da eve geri geldim. size de öyle oluyor mu sevgili kardeşlerim, mesela evde yumurta yok, “yumurta alayım” diyorum, o an yumurta yemeyeceğim, ama kafamda sürekli bu, “yumurta alayım, yumurta almayı unutmayayım, haa yumurta ne zaman alacağım acaba” diye diye, yumurtadan başka bir şey düşünemiyorum, artık o derece oluyor ki kalkıp gidip yumurta alıyorum, yumurtacı kapalı olsa dükkanı açtıracağım, olay çıkaracağım, jandarmayı çağıracaklar, o derece deliriyorum. freud’a sorsam, koyacağı teşhisten korkuyorumumum. bi kere hostesle bir mekana gitmiştik, mekanın mutfağı görünüyordu, mutfakta adam domates rendeliyordu, “adam domates rendeliyor” demiştim hostese, o da “ne kadar çok düşünüyorsun” demişti. keşke bir işe yarasam, ne bileyim, birilerine faydam olsun istiyorum, böyle şeyler düşünmem o zaman gibi. yoo yoo kör amcadan mendil almak, atıkları kağıtlar, plastikler diye ayırmak değil, daha sahici ve büyük, tesirli ve bok.

 

Written by şenay izne ayrildi

26/06/2016 08:06

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bu yazı çok güzel. Ben de o yumurta işine takığım, delilik işte, başka açıklaması yok ve ben deli olan her şeyi, herkesi çok seviyorum.

    justineboheme

    17/07/2016 at 19:45

  2. biz bize benzeriz sevgili justine.

    şenay izne ayrildi

    18/07/2016 at 02:12


Bir Cevap Yazın

