şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

kutlum olsung

with 7 comments

3.jpg

sabah. kalktım. banyo yaptım, traş oldum, tırnaklarımı kestim, koltuk altlarımı cilaladım, dişlerimi fırçaladım, sunum kıyafetimi giydim. oturuyorum. pasta ve limonata gibi şeyler bekliyorum, balonlar ve çiçek. bugün 10 yaşındayım, eğer ben bu blogsam, yaşlanmayı istemezdim ama yaşlanırdım.

Written by şenay izne ayrildi

09/04/2016 06:50

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nice senelere blog :)

  2. teşekkürler ve mersi.

    şenay izne ayrildi

    10/04/2016 at 10:55

  3. Bloğunu ve seni seviyorum, kutlu-mutlu olsun! o/

    justineboheme

    26/04/2016 at 21:09

  4. tesekkurler sevgili justine. biraz demode olacak ama iyi ki varsınız.

    şenay izne ayrildi

    27/04/2016 at 08:58

  5. en sevdigim blog. hep güzel. hep var. kalcaksan böyle kal/veya/degisceksen böyle degis.

    satokafa

    24/05/2016 at 14:46

  6. teşekkürler. değişmek istiyorum.

    şenay izne ayrildi

    24/05/2016 at 17:00

  7. insan köskün ordan gaziosmanpasa’ya kosarken kesin degisir. güzel.

    satokafa

    25/05/2016 at 11:21


Bir Cevap Yazın

