şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

o oldu o

leave a comment »

o oldu o, istanbul’da da patlama oldu. yazdığım son şey bu olabiler, birine söylediğim son şey de o şey olabiler, yani ölebiliriz. ben buna alıştım, her gün son günümmüş gibi yaşayaaağğğğ, şaka şaka, pek düşünmüyorum.

ms.png

                                                              asyalı piç, micheal scott’a böyle diyordu, micheal buna bozuluyordu.

2016 yılında çok ekstra bir şey olmazsa kitap almayacağım demiştim, en yakın arkadaşımın kitabından başka kitap almadım. almış olduğum bazılarını ikinci kere okuyorum. bunu mesela. bohem, mutsuz, fakir ve yaşlanan julia martin “yapmak istediğin bir şeyi yapıyordun, sonra da bir karmaşalar ağına düşüyordun” diyor diyor, iç güdülerine uyuyor. eğer son günüm gibi yaşayacaksam iç güdülerime uyabilirim: sanırım diğer kitaplarını da alacağım.

bıyıklarımı kestim, bıyıksızım. bıyıklıyken bir farkım varmış gibiydi, yani patlamada ölseydim “biri bıyıklı 3 kişi öldü” diyebilirlerdi, şimdi sıradan günlerimi sıradan dertlerle ve sıradan görünümümle geçiriyorum. kıldan medet umuyorum.

Written by şenay izne ayrildi

20/03/2016 10:46

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

