şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

durum bildirim

with 2 comments

j.jpg

yatamıyorum, yürüyemiyorum, ayakta hareketsiz durabiliyorum anca. metafor değil sevgili kardeşlerim, belim çok ağrıyor, omurlarım mı ne. patlamanın şokunu atlattık, tam da yaşamak istediğimi söylediğimde ve ütü ütülerken birden bir ses, bommm, halam arar, “bu niye arıyor şimdi” dediğim insanlar arar, patlama olar. sonrasını biliyorsunuz zaten.

m.jpg

ben de üzgünüm, ama işe yarayacak kadar üzgün değilim.

Written by şenay izne ayrildi

15/03/2016 19:27

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. seni okumak eşsiz bir ayrıntı, evet ben de patlamayı öyle öğrendim. “Bu niye arıyor şimdi”.

    Tarık

    15/03/2016 at 21:38

  2. ben de sizi okuyorum, ‘ bu niye okuyor şimdi’ demeyeceginizi biliyorum, hooohooo.

    şenay izne ayrildi

    16/03/2016 at 05:14


Bir Cevap Yazın

