şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

kapsamayıcı mekanlar

leave a comment »

tumblr_o2y04kOysl1ryvpoto2_400.gif

camdan baktığım sokaktan kimse geçmiyor sevgili kardeşlerim, pencerenin önünde oturunca, bu nasıl mahal, kimse yok lan. insan, insan görmek istiyormuş, 30’lu yaşları garipsiyorum, çıkıp biraz insan göreyim diyorum, yürümeye niyetleniyorum. lars, başı önünde hızlı hızlı yürüyordu, asla bir flaneur değildi, w. ise çevresini deneyimleyerek yürüyordu, özgür olduğunu hissetmeliydi. bense dışarı çıkınca ama, görülmek istemiyorum. tanıdık birini görmeyeyim diye kuytulardan yürüyorum, akşamın karanlığı sabahın körü ya da, bundan daha önce bahsetmiştim. “bi yerde oturayım” diyorum sonra, insan görerken bi şeyler de içerim. hoop, garsonlar kendi aralarında konuşayorlar, türkçe pop müzik çalayor, yan tarafta gerzek kızlar oturayor, kahve pahalı, çay soğuk, televizyonun fişini çekmiş miydim, mememe ağrı giriyor. nefes nefese devasa yokuşları çıkıp eve geri geliyorum, camın önü hala orda. neymiş bilmiyorum ama insan görmek değilmiş.

Written by şenay izne ayrildi

25/02/2016 20:51

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

