şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

yok bıyık yok

leave a comment »

tumblr_nueobdE8lH1qjnhqgo1_500.jpg

genel müdürümüzün müdürü “o bıyıklı çocuk da gelsin” diyor, adımı bilmiyor, bıyıklılığımı biliyor, bugün de üzerine kuracağım bir mevzuyu hooop bıyıklarıma bırakıyor ki ben öncesinde elmacık kemikli saçları sarıya boyanmış kadının kornaya basıp ve sağa yanaşıp “o tarafa gidiyorsanız bırakayım” demesine şaşıyordum, bin parçaya bölünüyordum. bıyıklarımı tutup teşekkürler teşekkürler, seks seks seks, öğlen arasında eti pufu çaya banıyordum şimdi bir ihtimal “sana da aşığımmmm”, tabii ki de yalan. bugün cuma, yağmur başladı. şimdi, bu kadar yalandan ve çok düşünmekten “ikinci martinimden bir yudum alırken kendimi, çok sigara içen ve filmlerin sonunda hep bir çukurda ölü bulunan o caz piyanistleri gibi bitkin” hissediyorum, hissetmiyorum tabii, bu bile yalan.

Written by şenay izne ayrildi

05/02/2016 18:52

bırakınız anlatsınlar, diye yazmış kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

