şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

nasıl nasıl oldum

with 2 comments

tumblr_o0cim0Q8QY1tylsjgo1_500.jpg

cumartesi, öğlen, biraz hastayım, kar. okuduğum ve izlediğim polisiyelerde erkekler hep baş rollerde, taşşak kokusu. kadınlar ya vamp ya mağdur ya da erkeklerle çatışmayı girip onları yüceltirlerken eşcinseller marjinal. patricia highsmith’te kadın baş rol var mı bilmiyorum, mehmet murat somer’in adını unuttuğum travesti kahramanı da bir zamanlar erkekti, başka? true detective’in birinci sezonunda erkekler felsefe yapıyor, sevdiklerini üzüyor, kadınları ve çocukları mağdur eden sapkın katillerin peşine düşüyorlar falan filan. sonra, the wire’ın birinci sezonu da hep erkek, bu sefer mağdurlar arasında zenciler de var. polisiyelerdeki taşşaklıların dışında olayları çözdükleri yöntemler de beni tatmin etmiyor, ohaaneealakaaa deyorum, ileride olayın çözümünde karşımıza çıkacak detayları göze sokmaları ya da alttan alta hissettirmeleri de sevmiyorum. dramcıyım, o yüzden olabilerrrrgghh.

hamiş : her şey normalmiş gibi davranmak istiyorum.

Written by şenay izne ayrildi

23/01/2016 12:34

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. başrollerde kadın olan polisiye dizisi izlemek istiyorsan.
    the fall, happy valley, the killing var benim aklıma gelen. benim için sıralama happy valley>the fall>the killing şeklinde.

    mertkytrk

    23/01/2016 at 23:35

  2. aslında izlemek istemiyorum, ama tavsiye için teşekkürler ve mersi.

    şenay izne ayrildi

    24/01/2016 at 09:12


Bir Cevap Yazın

