şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

big brother şenay

leave a comment »

tumblr_nkte9zgFBE1u9eum6o1_500.png

kepçe portakal’ı izlemiyorum, dişlek nazlı’yı izlemiyorum, big brother’ı izliyorum. james, normal vatandaşa katlanamıyordu, big brother’ı izlemiyordu. bense, kendim gibiliği ve en yakın arkadaşlarımı görür gibi olduğum ve keşke böyle olsam dediğim, izliyorum işte. ben de, tuğra gibi ergen, herkes eğlenirken “ne işim var burda” triplerindeyken bir yandan da sinan gibi “ben de sizin gibiyim” deyip aralara karışmaya çalışarım, çağla gibi sevilmeyip aşağılanır, seda gibi herkes ama herkes hakkında konuşurumum, kimseyi sevmem. sonra onur, ilker’e benziyor, yapıp yapıp bahane uydurup özür dileyip, idil gözlerini belertip belertip seda gibi benzeyip kendi şakalarına güler. keşke arsel gibi olsam.

Written by şenay izne ayrildi

25/12/2015 18:45

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

