şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

pazar aktivistlik

with 2 comments

tumblr_ntp87xxu8p1slpi32o1_500

“neşemizi çaldı amk çomarları” diye yazmışmış, zaten yoktu, çaldı çaldı piçler. 1 kasım’ı düşünüyorum, daha iyi olmayacak tabii ki, bununla muhabere edecek, bunu değiştirecek takat ve arzu maalesef bende yok. ama gene de yüzyıllar sonra, evlatlarım ve evlatlarımın evlatları “babacık babacık, o perişan yıllarda sen ne yapıyordun babacık babacık” diye kafamı sikeceklerken işte, “bennnn apartman yöneticisiydim, minik evlatlarım, olukları onartıyordum” dememek için oyveötesine üye oldum, oylarınızı sayacağımımım ya da ona benzer bir şeyler, neşesiz neşesiz.

Written by şenay izne ayrildi

18/10/2015 16:17

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ben de uye ilayim, sayayim oylati gecmislerine saydirayim dedim ama duzgun egitim takvimi bulamadim.
    Yarin isteyken bakincam. Evden aktivistlik yapamiyorum ben.

    Jardzy Ataryan

    18/10/2015 at 18:23

  2. burada şöyle bir şey var: http://oyveotesi.org/egitim-takvimi/
    olmadı mail atarsınız, bilmem.

    şenay izne ayrildi

    18/10/2015 at 18:33


Bir Cevap Yazın

