şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

siklen ve kendine gel

with 4 comments

 tumblr_mtk7f4re9l1r98hwfo1_400

talk is cheap sevgili kardeşlerim, ağzı olanın ağzına vurasım var. michael foley ufuklar açıcı kitabı “saçmalıklar çağı“nda herkesin her şeyin en iyisini hak ettiklerine inandırıldıklarından bahsediyor: tatillerin, sevgililerin, konserlerde en iyi yerlerin. en iyisini düşleyen insan sahip olabildiği ile tatmin olamıyordu. ve ayrıca “sen eşsizsin, sen yaparsın, sen allahsın” gibi gazlamalarla kişilerin öz beğenilerinin abartıldığı ve bunun kişileri mutsuzluğa, tatminsizliğe sürüklediğinden bahsediyor falan filan, talk is cheap işte sevgili kardeşlerim. “boktanım” deyip kenara çekilmek yok, bununla yaşamayı kabul edemezsiniz.

hamiş : domingo yayınları ne güzel.

sonradan hamiş : 1000. postmuş bu, postuma yüzünüzü sürün, onda keramet vardır.

Written by şenay izne ayrildi

28/09/2015 18:11

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Postuna yüz sürmeye geldim.
    Uwe Timm’in Yarıgölge’sini ve Nikolaidis’in Kıyamet’ini sen mi tavsiye etmiştin bana zamanında? Çok beğendim ikisini de, bunların geldiği yerde allah bilir daha neler vardır diye düşünüp peşine düştüm. Çünkü ben de bok gibi biriyim.
    Saçmalıklar Çağı’nı her halükarda alıcam çünkü her yazdığını okuduğum 3-4 bloggerdan birisin, hislerle doluyum.

    ferminadaza

    29/09/2015 at 09:44

  2. heyyy, post’a gerçekten inanırsanız kerametini size göstererrr, hooiihooiii.
    kitapları ben tavsiyelemedim, ama tutkunuz ne güzel, saçmalıklar çağı’nı çok kıvamında, daldan dala atlıyor ve güzel yani.
    ben de küfürlü ve mıymıy yazılarla sizin blogunuzun anasayfasını kirlettiğimi düşünürdüm, yanılmışmışım. okuyor olmanızı çok sevdim.
    sevgililer.

    şenay izne ayrildi

    29/09/2015 at 16:34

  3. 20 kişiye yollarsam bel ağrılarım geçer gibime geldi şu anda.
    Ve çok rica ediyorum, herkes bir yana, o arada 2-3 kişi daha var, sen bir yana.
    Bir ara yazmıştın, “bir gün viledayla değil, dizlerimin üstüne çöküp evi temizlemem lazım” gibilerinden. Ben viledayı kenara itip o aşamaya geçtim ve çok mutsuzum. Haber veriyorum.
    Bizden sevgiler, köpek kuyrukları ve ıslak burunlar.

    ferminadaza

    29/09/2015 at 17:44

  4. ‘acı ve açlık duymadığı zamanlar mutluydu, mutsuzluguysa günlük işlerden sonra her zamankinden daha yorgun oluşuydu’ diye yazmışmış.

    şenay izne ayrildi

    29/09/2015 at 18:50


Bir Cevap Yazın

