şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

sevinilmek

with 4 comments

Wittgenstein_AF

wittgenstein jr geldi, 20 günün sonunda lars iyer’in son kitabı, sert kapaklı ve elinde tutması mükemmel bir his. en son hdp barajı aşınca böyle şuursuz sevinmiştimim, şimdi t.c. çapulcu atatürk ingilizcemle kitabı okuyup okuyup diğer kitapları gibi işte son’u, arkadaşlığı, ihaneti, kapitalizmi, ingiltere’yi düşünüp her şeyimle ilişkilendireceğim, “açım ama canım bir şey istemiyor” deyip yatacağım sonra. keşke lars iyer hakkında konuşabileceğim birileri olsaydı.

onun dışında tam bahsedemedim ama basecamp mu-azz-zam. çok aşığım bir de, sex.

Written by şenay izne ayrildi

15/09/2015 17:22

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. seninle konuşabilmek için çalışmalar yapıyorum:)
    seks’i kim sevmezz:))))

    goethe

    16/09/2015 at 11:25

  2. heyyy en son dün kitap elime geçtiğinde böyle sevinmiştim, güzel şeyler boktan insanların da başına gelebilirmiş gibi hissediyorum, hooiihooii

    şenay izne ayrildi

    16/09/2015 at 16:27

  3. Ben de uzun süredir yazıyorum hiç kimse seksi kim sevmez. yazıp yanına ‘çok anlamlı gülücükler’ koymamıştı.

    lazyotter

    22/09/2015 at 19:17

  4. heheeee, düşündüğünüz gibi değil sevgili lazyotter.

    şenay izne ayrildi

    23/09/2015 at 06:14


Bir Cevap Yazın

