şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

pazarlık

with 2 comments

tumblr_nte08528651tl7vq1o1_500

pazar, öğleden sonra, erik yedim, konuşmak istemek. buradan birinin evladı evleniyordu, çağırdı, düğününe giddim, batıkent’in de batısına. tanıdığım ve tanımadığım insanların arasında saçlarım jöleli, koltuk altlarım terli, oturdum, oturdum, göz göze gelmemeye çalıştım, börek yedim. bu sıcakta evlenenin aklına şaştım.

dün haşlanmış patates kızartması yaptım, internetten bakıp bakıp, galete unu bile aldım. sonra galete unu bulaşık suyuna düştü, 1,75 tl ziyan oldu, bir şeylerin özetiydi, lavobadan aktı giddi, patates yağ içinde, mutfak battı.

onun dışında en yakın arkadaşımın sitesinde gördüm, radyomood dinliyorum, reklamsız, dj’siz, seviyeli.

Written by şenay izne ayrildi

23/08/2015 13:08

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Beyenmene sevindim. Dinleyiniz ve dinlettiriniz. İyi haftalar.

    Bayansilvia

    24/08/2015 at 12:12

  2. çok beğendim hem de. bayaa da yeni şeyler keşfettim. sayenizde valla.
    sevgililer.

    şenay izne ayrildi

    24/08/2015 at 17:30


Bir Cevap Yazın

