şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

materyal

with 3 comments

tumblr_nt0w5bJ5KU1qabj53o1_500

herkes kendi evinde çıplak, karşı apartmandakiler, yan apartmandakiler, alt kattakiler. perdeleri çekmiyoruz, sıcak. bugün buradan biri beni “aylık geliri 3000 tl civarı” olan biriyle tanıştırmak istedi, ilk bunu söyledi. çok mu paragözüm ki, insanlarla aylık gelirlerine göre mi tanışıyorum ki? başka biri de “ceren’le sevgili misiniz” diye sordu. bu işler için yaşlıyım artık, birbirlerine çok yakışan birilerini görünce eve gelip 90’lar slow pop dinliyorum, seks.

Written by şenay izne ayrildi

14/08/2015 18:04

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. çok iyi bir yazı dilin var. takip ediyorum seni:)

    goethe

    10/09/2015 at 06:49

  2. heyyy, yeni okuyucuu, çok sevindim.

    şenay izne ayrildi

    10/09/2015 at 16:12

  3. bende seni bulduğuma:)
    bütün yazılarını okuyorum.

    goetheninkiliyim@gmail.com

    11/09/2015 at 05:13


Bir Cevap Yazın

