şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

tatilden dönenler

leave a comment »

20150809_110249

pazar, sabah, konuşmayı istemek, vantilatör çalışıyor. yunnan bulutların güneyi demekmiş, çin’de bir yer. çin hakkında bir şeyler okudum, 89 da mesela tiananmen meydanı’nda olaylar. biraz daha özgürlük isteyen öğrencilerin barışçıl gösterileri kimilerine göre bir hafta sonrasında politikliğini kaybediyor ve kanlı, kanlı ve kanlı bir şekilde bastırılıyor. kaç kişinin öldürüldüğü bilinmiyor, iktidar dış güçlerin çin’i karıştırmak istediklerini düşünüp düşünüp, iktidar her yerde yarrak.

south park’ın bu bölümünde de şirketlerin insanları çürütmesine karşı durmak için bir araya gelen hippiler sadece duman altı olup saykodelik müzikle dans ediyorlardı, kimse ne yapılması gerektiğini bilmiyor, kimseden bir şey olmuyordu işte, hiç bir şey işe yaramıyor, her şey daha kötüye gidiyor.

onun dışında hip hop dinliyorum, youtube’a clup bangger, work out motivation yazıp yazıp. çoğu aynı geliyor, nigga bitch money deyip deyip, dertlerini beğenmiyorum, anlamıyorum, dinliyorum. favorim bu.

hep ben anlattım, keşke eski blog günlerine dönülebilinse.

Written by şenay izne ayrildi

09/08/2015 07:52

bırakınız anlatsınlar, bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

