şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

evdelik

leave a comment »

tumblr_nn4seeVwNC1qzd9ino1_500

evdeyim, oturuyorum, konuşmayı istiyorum, detoks yapıyorum, parasal anlamda yaaannii, harcayacak param kalmadı yaaanii. gözlük aldım, en fazla 150 tl veririm deyordum, 150 tl ye gözlüğün kabını veriyorlarmış anca, 346 tl ye anlaştık, 6 taksit canımı alacak. kulaklığım bozuldu, müziksiz olamaz, 49 tl kulaklığa bayıldım, 3 taksitte o, sonraaaa sürahi kırıldı, 8,75 de sürahiye say, içtiğim su boğazımda kalayor işte. mercimek bitti, korkuyorum, mercimek alamıyorum.

onun dışında twitter’da komik erkekleri takip ediyorum, gülügülüyorum valla, biri “yavru anandır” demiş, cumhurbaşkanımızın kıbrıs hakkında söylediklerine ithafeeenn. bayık olmasaydım komik olmayı isterdim, hooiihooii diye gülmek.

onun da dışında milan kundera bitti, o kadar da kötü değilmiş, sonunda biraz üzüldüm ve özdeşteştim, philiph okumak istiyorum ama üst üste olmasın diye araya başkalarını koyukoyuyorum.

onun daha da dışında iki hafta önce smashing pumpkins’i yeniden ve yeniden baş tacı ediyordum, şimdi radiohead. nisan sonunda radiohead fena oluyormuşmuş ama güzel, neden bahsediyorlar çok anlamıyorsun ama kahroluyorsun. al misal.

Written by şenay izne ayrildi

27/04/2015 18:31

bırakınız anlatsınlar, musika kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

